Post by inaninunka on Mar 16, 2022 1:55:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mindustry ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mindustry IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekoder for uendelige krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Mindustry 2022 version ▞▞▞
Dette spil stinker to-spiller virker han overhovedet Jeg anbefaler ikke at spille dette spil, hvis du spiller to spiller Jeg læste reglerne jeg prøvede alt det virker ikke det sagde lad værten fortælle dig dets ID værten kan ikke se id'et hvordan er det muligt jeg prøvede internet det virker ikke dette spil bare stinker jeg håber de bliver opdateret til hvor det rent faktisk virker.
Mindustry Acțiune kdr
Jeg har spillet dette spil i under 5 minutter, og jeg har allerede afinstalleret det. der er på pile eller peger på selvstudiet. også frygtelig og billig musik
Dang... Jeg kedede mig og ledte efter tilfældige spil at downloade, da jeg fandt denne. Jeg så først skærmbillederne af dette spil, og det virkede ret kompliceret. Jeg downloadede det alligevel, og jeg er så glad for, at jeg gjorde det! Jeg spiller dette spil hver dag nu! Det har ingen annoncer og er ikke et pay-to-win-spil. Der er så meget at gøre, så mange ting at låse op, og bølgerne er uendelige! Jeg kan absolut ikke klage over dette spil. Alt ved det er fantastisk!
Denne anmeldelse har taget noget tid at skrive. Jeg har altid ønsket mig et strengt RTS-spil på mobilen, som aldrig var kommet. Jeg downloadede og spillede mindustry med en masse skeptiske overbevisninger. Endelig kom der en, og det er langtfra dette spil. Jeg promoverer ikke eller noget andet, dette er det spil, jeg har fundet nærmest (som en 36-årig) til C&C eller old school Warcraft. Giv det en chance og se
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, selvom 2 player mode ikke virker, jeg kan meget godt lide det
Mindustry Akcja oevx
De eneste problemer, jeg nogensinde får, er med de mods, du kan downloade til den, nogle gange indlæses de ikke korrekt. Det er det. Alt ved dette spil er ekstremt gennemtænkt og gennemtænkt.
Wow. Jeg er blæst bagover af Mindustry. Jeg gav det en chance på et indfald, og jeg har været afhængig i dagevis. En nuanceret og kompleks kombination af ressourcestyring og tårnforsvar, jeg har det lige så sjovt med at justere og forbedre mine produktionslinjer, udvikle strategier og fremme min forskning, som jeg afværger bølger af fjender. Og det er gratis! Ligesom for alvor! Kan ikke bede om en mobilspiloplevelse af højere kvalitet.
Dette spil er ekstremt sjovt og udfordrende. Jeg kan ikke lide, at de fjernede de endeløse bølger i alle niveauerne. Nu føles spillet for let.
Nå... dette spil har stort set alt, hvad jeg nogensinde har ønsket mig i en tårnforsvar/fabrikssimulator. God grafik, vanedannende gameplay, der altid får dig til at vende tilbage, og et ekspansivt modding-fællesskab, der leverer spillet ENORME mængder af indhold. Jeg vil helt klart anbefale spillet og helt klart anbefale at støtte skaberne, hvis du kan.
Virkelig fantastisk, men der er en meget irriterende fejl i den seneste version, hvor spillet går ned, når du indlæser skemaer via filer, og når du forsøger at eksportere spildata. Ret venligst.
menuknapperne er for små og for tæt på toppen, svære at trykke på og aktiverer meget nemt Android-meddelelseslinjen, meget frustrerende
Helt ærligt, jeg kan godt lide kampagner, men det var et virkelig skurrende skifte, og jeg ville ønske, de havde gjort det mere gradvist.
Umiddelbart virker det rigtig fedt. Men instruktionerne er uklare, og det er svært at gøre noget. Jeg var ikke engang i stand til at komme op på første niveau.
Jeg tror, det er godt, jeg fik ikke tid til at spille det, fordi jeg ikke forstår, hvordan man forsvarer sin sektor uden at dø selv. Jeg synes, der burde være en bedre tutorial, før fjenderne kommer
Jeg efterlader normalt ikke anmeldelser af spil, men det er for godt at lade være. Udviklerne har fortsat arbejdet på og forbedre spillet, og det viste sig fantastisk. Der er så meget at bygge, undersøge og udforske, det er dybest set en nedskaleret factorio! Jeg anbefaler stærkt at spille dette, hvis du kan lide ressourcestyring, produktionslinjer, tårnforsvar eller bare at bygge massive baser. (Dette spil ville sandsynligvis være femstjernet, men nogle mennesker giver det bare ikke en chance og vurderer efter et par sekunder.)
Jeg nyder virkelig dette spil. Der er mange forskellige muligheder for, hvordan man gør ting i spillet. Det kan være lidt komplekst, men det øger det sjove! Det er virkelig et poleret og gennemtænkt spil. Niveauerne kan være en udfordring i starten. Det er en interessant kombination af minedrift og skabelse af ressourcer og tårnforsvar. Og gæt hvad? INGEN ANNONCER!
Virkelig sjovt og engagerende, meget udfordrende kunne bruge lidt arbejde på kortskaberen, men det er måske bare mig
Rigtig sjovt spil, jeg nyder det meget! Nogle rettelser såsom at trække. Eks. at lave en transportbånd og sætte forsvar op, nogle gange smart at bruge, men nyttigt. Ville ønske der var mere til kampagnen forhåbentlig. Nogle bygningsbeskrivelser er forvirrende og kunne bruge mere til det. Lagringsspil, eksport og import er irriterende, fordi jeg vil spille mellem forskellige telefoner. Samlet set er det det bedste spil, jeg overhovedet kunne spille.
Jeg er en rigtig stor fan af spil, der langsomt giver dig mulighed for at automatisere mere, og det er, hvad spillet er, du kan også gøre, hvad du vil, og teknologitræet er ret fedt.
Dette er lidt som en blanding af Terraria med dets mange mineraler og genstande til forskning og desktop tårnforsvar, fordi du skal beskytte din kerne og besejre alle bølger, eller i nogle tilfælde besejre fjendens kerne, mens du beskytter din egen .
Det bliver umuligt at holde stand efter omkring 4 timer. Fjendtlige enheder bliver så overdrevne, og talrige, de går forbi og gennem en massiv kappe med lethed.
Svært at kontrollere. Svært at placere nedadgående transportører.
Ikke nok med en tutorial. Gameplayet er stadig forvirrende.
Spillet er svært, men ikke umuligt, og det er det, der gør det sjovt. Det er en progressiv overlevelsestype af tårnforsvar. Det betyder, at når du overlever og erhverver ressourcer, kan du bygge bedre forsvar. Du fik dog også at vide, hvornår du skal forlade et niveau. Da du har brug for de ressourcer, du indsamler på kampagneniveauer for at undersøge tegninger, der skal bruges på nævnte niveauer. Men generelt er det et af de bedste strategi-ressourcestyringsspil, jeg nogensinde har spillet.
Jeg vil bedømme med en stjerne, fordi der er så mange fejl, hvis dette spil som jeg startede mit spil igen, så ser mit spil ud, det ser større ud end de små bogstaver. Ret venligst fejlene i dette spil
PewPew Live Arcade fjth
Jeg elsker dette spil!!! Da jeg så det første gang, troede jeg, at der ville være nogle dumme mikrotransaktionsting, som f.eks. få 100 af dette for 1,99. Dette spil overraskede mig dog uden køb i appen eller endda tilføjelser, og det er vanedannende som fanden. Jeg har allerede haft 4 andre venner til at downloade det, og de elsker det også alle sammen. Fortsæt det store arbejde, for du er en sjælden udvikler, som kan lave et smukt spil og lade det dø af grådighed. Jeg hilser Dem herr/frue.
Når din base bliver raidet et par gange, mens den er tæt på en fjendebase, og den bliver ødelagt, forbliver mængden af bølger den samme... det gør det umuligt, når den ikke har mange ressourcer. Jeg kan ikke genstarte den uden at slette gem.
Mindustry অ্যাকশন dqdd
God idé, men dårlig kontrol og dårligere instruktioner gør det stort set uspilleligt
Jeg kan godt lide kampagneopdateringen, men opdateringen ændrede sig for meget, den ligner et andet spil nu. Der er alt for meget spillerkontrol over enheder, hvilket gør forsvarsbygning ubrugelig i pvp. Heller ikke glad for ændringerne i den måde, grundlæggende elementer fungerer som overløb og underløbsblokke, det gør flere af mine tidligere designs medmindre. Ændring af output fra vandudsugningsanlæg og dampgeneratorer Enheder er så kedelige at bygge nu. Der er fordele, men for det meste ikke glade. Det er bare alt for meget.
Selvom det er et fantastisk spil, synes jeg, at det tager måneder ad gangen at få lavet forskning for at låse op for bedre teknologi
Jeg anbefaler stærkt dette, enkle kontroller, kan være komplekse eller enkle afhængigt af din stil, og er strategisk på alle måder. Du kan også spille med venner. Mere at bemærke: For det første har den brug for flere kort, for det andet har den brug for flere ting som jern og ting som træ. For det tredje er dette det bedste spil, jeg nogensinde har spillet!(Udover pubg m)
Kontrollen af dette er irriterende. Installerede det, og afinstallerede det straks efter at have forsøgt at få transportbåndene til at fungere.
Dette er et fantastisk spil med nogle virkelig store aktiver, men der er ingen sværhedsgrad. Du vil opleve, at du bliver ødelagt af chefer i områder uden ressourcer til at bekæmpe dem. Mit forslag ville være... Nemt - begræns raids til 25 Medium - limit raid til 50 Hard - Limit raid til 100 Dette er en meget mere fair måde at spille på, da begyndere vil kæmpe uden det.
Ingen annoncer, ingen ventetid, sandkassetårnforsvar og ressourcestyring. Fantastisk. Jeg burde slette det, da jeg har brugt for meget tid på det, men jeg kan ikke få mig selv til det
Godt koncept, men en rotationsknap ville være super nyttig. Der er ikke noget bedre ved at bruge halvandet minut på at prøve at dreje det forbandede konvajerbælte. Med den 3 minutters bølgetimer pr. bølge bare tikker væk. Du skal trække fingeren. I et tidskrævende spil. Dette er noget af det mest irriterende.
super langsom og kedelig. alt for kompliceret for et tårnforsvarsspil. tænk hvis du skulle læse en manual til BTD... også den tilfældige musik er så dårlig.
Meget godt spil. Ret venligst optimeringen, når tårnene og fjenderne begynder at kæmpe, nogle gange styrter det ned, og dens eneste bølge 9-10
Jeg tror, at dette spil er perfekt. Det er ligesom et puslespil og et strategispil, der passer ind i ét, der prøver at finde ud af, hvordan man får de dyrebare ressourcer med maksimal effektivitet, så du kan få en sød ressourceudbetaling til sidst. En smuk måde at fordrive timerne på uden besvær overhovedet. Sværhedsgraden stiger langsomt over tid, så du heller ikke ender med at kede dig!
når folk downloader spilapps, forventer de en god, hvis ikke en god tutorial del af spillet. denne spiltutorial er et gættespil i sig selv. ingen ikoner eller pile til at pege afspilleren i den rigtige retning.
Elsker dette spil meget sjovt at spille. DOG jeg konstant vil min drone ikke skyde mål, selvom jeg har målrettet. Denne fejl sker også meget med mine tårne, og den vil heller ikke målrette mod mål, selvom der er inden for rækkevidde, og tårnene har masser af ekstra ressourcer til at bruge som ammunition på transportbånd, der fører ind i dem. Alligevel anbefaler jeg alle at prøve dette spil.